HELPDESK & SUPPORT

Servicii Helpdesk

Helpdesk & support-servicii

Customer service, customer support, customer care,  sunt activităţi ce presupun acordarea de asistenţă de specialitate clienţilor unei companii.

În situaţia unei companii software, funcţia de customer support presupune asigurarea de servicii de instalare şi post instalare a produselor software.

Postul de customer support este necesar atunci când produsele software respective sunt subiectul unor modificări dese de funcţionalitate, fapt ce poate presupune şi deplasarea la sediul clientului.

Postul de customer care este necesar atunci când, o companie vinde o dată cu produsul şi serviciile de instalare, de punere în funcţiune şi de mentenanţă post vânzare. În general, pentru postul de customer care sunt căutate persoane cu experienţă în domeniul respectiv.

Percepţia clientului cu privire la seriozitatea companiei de la care a cumpărat un produs este dată de calitatea personalului ce ocupă posturile de customer service.

Oferim servicii helpdesk pentru toate activitatile de birou: instalari software, configurari de echipamente, setari email. Pentru a beneficia servicii helpdesk sub forma unei oferte personalizate, va rugam sa luati legatura cu un consultant Circuit Doctor.

Avantajele Helpdesk:

  • Monitorizarea stricta a Acordului privind Nivelul de Servicii (SLA);
  • Asistenta online si servicii de interventie (restaurarea serviciului in caz de urgenta, asistenta si indrumare tehnica, asistenta operationala, documentatie tehnica);
  • Punct de contact unic;
  • Baza de cunostinte;
  • Flexibilitate si adaptabilitate la nevoile clientilor.
  • Flexibilitate si adaptabilitate la nevoile clientilor.

STRUCTURA SERVICIILOR HELPDESK

Helpdesk Telefonic are ca scop identificarea situatiei sesizate si reprezinta o prima incercare de solutionare a problemei de la distanta prin indrumarea utilizatorului, oferindu-i acestuia informatiile necesare pentru rezolvarea problemei. Colaborand cu noi, veti primi sfaturi si indrumari de la o intreaga echipa, special instruita in acest sens, care beneficiaza de o vasta experienta in helpdesk telefonic.

Helpdesk Remote
 presupune conectarea la statiile de lucru ale utilizatorilor sau la serverele centralizate de la distanta in scopul remedierii problemelor semnalate. Similara prezentei reale ale operatorului, utilizatorul poate observa in timp real, pe propriul monitor modalitatea de rezolvare a situatie sesizate, putand acumula cunostinte pentru o eventuala situatie de acelasi fel care poate aparea la un moment ulterior. Aceasta conectare se realizeaza utilizand o conexiune, de tip VPN, securizata complet. Costurile instalarii unui astfel de software pe statiile dvs. sunt suportate de noi.

Helpdesk OnSite presupune deplasarea specialistilor nostri la sediul dvs. in scopul rezolvarii sesizarii. In acest caz aceasta se realizeaza conform unui SLA (service level agreement) intr-un termen maxim stabilit de comun acord in functie de tipul sesizarii.

Doresti serviciile de HELPDESK & SUPPORT la locatia ta? Nimic mai simplu. Completeaza formularul de mai jos:

TOP