HELPDESK & SUPPORT

Customer service, customer support, customer care,  sunt activităţi ce presupun acordarea de asistenţă de specialitate clienţilor unei companii.

În situaţia unei companii software, funcţia de customer support presupune asigurarea de servicii de instalare şi post instalare a produselor software.

Postul de customer support este necesar atunci când produsele software respective sunt subiectul unor modificări dese de funcţionalitate, fapt ce poate presupune şi deplasarea la sediul clientului.

Postul de customer care este necesar atunci când, o companie vinde o dată cu produsul şi serviciile de instalare, de punere în funcţiune şi de mentenanţă post vânzare. În general, pentru postul de customer care sunt căutate persoane cu experienţă în domeniul respectiv.

Percepţia clientului cu privire la seriozitatea companiei de la care a cumpărat un produs este dată de calitatea personalului ce ocupă posturile de customer service.

Doresti serviciile de HELPDESK & SUPPORT la locatia ta? Nimic mai simplu. Completeaza formularul de mai jos:

TOP