SOLUTII IT

Sisteme de ticketing

solutii-sisteme-de-ticketing

Sistemele de ticketing (control acces cu taxare) sunt unul din cele mai inovatoare si fiabile sisteme de control acces cu tichet sau tichet sezonier fapt ce le face perfecte pentru accesul in zonele de agrement gen: SPA, piscine publice, muzee, facilitati sportive sau centre de recreatie. Acesta poate fi adaptat la orice fel de reglementare a accesului care poate fi gestionat prin identificarea individuală a vizitatorilor. Întregul proces de servire, de la punctul de vânzare pina la contabilitate, fiecare din acestea sunt supravegheate, toate tranzacțiile sunt urmărite și transparente. Sistemul de ticketing poate deservi orice fel de instituție, unde se impune taxarea vizitatorilor pentru accesul in acestea sau la serviciile oferite.

Pe lângă controlul si configurarea accesului fizic, sistemul asigura, de asemenea, si urmarirea tranzacțiilor financiare si emiterea de taguri/bilete/bratari de acces. Aceste caracteristici asigura împreună controlul confortabil și prietenos al accesului atât pentru oaspeții cat si pentru personalul administrativ. Mai putin timp pentru operarea sistemului de acces inseamna mai mult timp pentru distractie – aceasta este preferința evidentă a oricarui client de oriunde. Soluția noastră este flexibilă și unica, cu o gama largă de echipamente hardware și extensii care dau valoare solutiei oferite.

Sisteme de pontaj

Sistemele de pontaj capteaza interesul majoritatii firmelor, in contextul unei piete de munca dinamice si a controlului cheltuielilor salariale. Acestea reprezinta un instrument obiectiv de masura a timpului de lucru al angajatiilor.
Integrate cu sistemul de control acces, cu cel de control si planificare a productiei si a resurselor umane, toate aceste sisteme aduc un aport deosebit intr-un punct esential al managementului societatilor comerciale moderne, prin planificarea, controlul costurilor si motivarea personalului.
In cazul societatiilor mijlocii si mari, resursele umane si costurile aferente intocmirii pontajului sunt considerabile, fiind subiective si fara un control riguros, implementarea unui sistem de pontaj electronic fiind justificata.

Gama larga de solutii tehnice oferite, asigura orice dimensiune si complexitate a sistemului de pontaj si control acces. Pornind de la cititoare de control acces pentru solutii destinate firmelor mici, pana la terminale specializate de pontaj si colectare a datelor de productie, cu conectare prin Internet a mai multe puncte de lucru aflate la distanta mare chiar si in alta tara. Echipamentele ofertate asigura diverse tipuri de identificare: cu card/tag RFID ( tehnologii diverse: EM4100, MIFARE, LEGIC, HID) , si biometrice, cu amprenta sau recunoasterea fetei.

Sisteme de teleconferinta

sisteme-sisteme-de-teleconferinta

Unul din avantajele de a avea acces rapid la Internet este ca de multe ori prezenta ta fizica intr-o locatie nu mai este necesara si poate fi suplinita usor prin simpla prezenta virtuala facilitata de sistemele de video conferinta si audioconferinta, grupate sub denumirea generica de sisteme de teleconferinta.

Acest lucru se vede foarte bine la firmele care incep sa permita angajatilor sa lucreze de acasa un numar de zile pe saptamana. Avantajele sunt de ambele parti, firmele reducand costurile cu birourile si angajatii castiga timp pe care altfel l-ar fi pierdut in trafic.

Teleprezenta angajatilor nu este insa singurul uz al sistemelor de teleconferinta. Discutiile cu potentiali clienti si cu partenerii de afaceri se pot purta fara deplasarea inutila a intregii echipe de management, costurile in ore neproductive putand ajunge repede la sume astronomice, fara a lua in calcul stresul cu calatoritul la care sunt supusi cei implicati.

Sisteme de telefonie si centrale telefonice

Este o platformă de telecomunicații inteligentă, interconectată cu operatorii de telefonie fixă și mobilă din România, cu plajă de numerotație proprie și sistem de facturare built-in ce poate prelua inclusiv traficul de voce și sms de pe numerele de mobil publicate pe website, scaland la zeci de apeluri simultane și sute de mii de SMS-uri.

Direcționezi apelurile cu anumite priorități, către anumiți operatori după un set de reguli automate, astfel încât clientul să ajungă la persoană potrivită. Îți administrezi singur call center-ul printr-o interfață grafica intuitivă. Nu ai nevoie de specialiști dedicați și nu depinzi de niciun furnizor pentru majoritatea modificărilor de configurație. Peformante de neegalat în campaniile outbound cu Predictive Dialer, care va calcula timpul mediu al convorbirii versus numărul de agenți liberi pentru o alocare optimizată. În plus, Virtual CallCenter recunoaște și roboții telefonici sau tonul de ocupat.

Poți urmări în timp real performanță operatorilor, asigna și reasigna pe loc apelurile sau interveni în timpul convorbirii fără a fi auzit de client.

solutii-si-sisteme-de-telefonie

CERE O OFERTA PERSONALIZATA