Tendințele actuale în marketing online pentru anul 2020
În zilele noastre tendințele de marketing online 2020 se îndreaptă în direcția relațiilor mai personale bazate pe automatizare și tehnologii noi, oferind clienților despre produsul dorit. Prin tehnologia 2020 se deschid căi pentru a atrage noi nișe de clienți.
Chiar dacă marketing-ul online este foarte dinamic, există multe practici pentru a face față concurenței.
În 2020 printre cele mai noi și eficiente tendințe de marketing în desfășurare se numără:
- Chatbots: sunt reprezentate de programe de calculator cu care se interacționează printr-o interfață de chat. Poți adresa întrebări sau da ordine, iar acesta va răspunde și va duce la îndeplinire acțiunile. Chat-urile pot fi rulate pe aproape toate aplicațiile de chat, inclusiv Facebook Messenger, etc.
- Căutări vocale: unele persoane folosesc asistenți digitali precum Siri sau Alexa, în cazul SEO căutările vocale se bazează pe cuvinte cheie.
- Marketingul video: videoclipurile reușite au devenit un trend în promovarea brandurilor online.
- Marketingul prin influenceri: poate fi o tendință online eficientă, dar și costisitoare.
- E-mailuri interactive: în 2020 se utilizează e-mailuri cu un design deosebit care funcționează ca paginile web – butoane cu clic sau alte interacțiuni.