Google Ads este cel mai folosit tip de publicitate Pay Per Click (ppc) prin care poti ajunge la clientii tai. Poti folosi cuvinte cheie in crearea anuntului din cadrul campaniei Google Ads, poti sa stabilesti cati bani doresti sa cheltui, zona in care doresti ca anuntul sa fie publicat, intervalul in care anuntul sa apara, desigur, site-urile pe care anuntul sa fie activ.
Serviciul Google Ads te va ajuta sa castigi clienti noi si sa iti fructifici afacerea indiferent de bugetul investit si nivelul de cunostinte avut.
Google Ads ofera doua tipuri de servicii:
- Campania care te ajuta sa iti alegi obiectivul campaniei si sa o personalizezi (apeluri, trafic pe site sau brand awareness, locatie, limba aleasa, buget);
- Grupuri de reclame care te ajuta sa iti organizezi campania in functie de piata tinta sau alte criterii alese de tine.
Alegea cuvintelor cheie potrivite constituie baza unei campanii Google Ads de reusita. Cuvintele cheie pot avea rate mari de conversie sau altele pot furniza trafic de calitate scazut. Este foarte important sa intelegi comportamentul lor de cumparare si pe baza acestuia sa folosesti o combinatie de cuvinte cheie pozitive si negative.
Anuntul trebuie sa raspunda la intrebarile utilizatorului si sa corespunda cu cautarile acestuia. De exemplu, daca cineva va cauta camasi, nu va dori reclame cu tricouri.
Este foarte important sa fii relevant si sa directionezi utilizatorii spre tinta ta (pagina potrivita). Daca il directionezi spre o pagina gresita, scorul de calitate va scadea.
Tips & Tricks Google Ads
- Diferentiaza-te de concurenta folosind servicii precum: transport gratuit sau reduceri de pret. Google va diferentia reclama ta de celelalte.
- Informeaza utilizatorii de ce produsul tau este mai bun sau ce beneficii ofera, fata de cel oferit de concurenta;
- Foloseste extensii de anunturi, cum ar fi cele de tip telefon, pret sau mesaj.
In cloncluzie, fie ca doresti sa implemetezi campania pe cont propriu, ori apelezi la o agentie specializara in Google Ads, asigura-te ca ai urmat toti pasii in mod corect si verifica constant evolutia. Totodata nu te astepta ca intr-un interval scurt de timp si cu un buget mic sa ai rezultate extraordinare din prima zi.