Mai pe scurt, sa-ți promovezi businessul prin intermdiul marketingului!
1. Facebook Ads
Anunturile platite pe Facebook pot aparea in news feed, in aplicatiile partenerilor si in partea dreapta a ecranului ( e unul dintre cele mai ieftine metode de promovare platite). Printre avantajele unei astfel de campanii se numara:
Printre avantajele unei astfel de campanii se regăsește:
- targetarea precisa a publicului tinta
- campania ta ajunge doar catre persoanele interesate de produsele sau serviciile tale
- ai control absolut asupra bugetului investit
- rezultate masurabile in timp real -urmaresti cu usurinta costul
- performanta si ROI-ul, Iti extinzi promovarea atat cat vrei.
2. Google My Business
Google My Business – presupune listarea companiei tale în Google My Business este unul dintre cele mai puternice lucruri pe care le poți face pentru afacerea ta.
Principalele avantaje pentru care merită să te înregistrezi ca afacere pe Google: e un serviciu gratuit, este foarte bine optimizat, poti gestiona informatiile relevante despre campanie, ai acces la statistici relevante, poti crea un website de prezentare sau poti folosi AdWords Express.
3. Google Ads
Există mai mult de 40.000 de d căutări pe Google în fiecare secundă. Nicio altă metodă de publicitate nu are potențialul de a îți face afacerea atât de vizibilă în fața atâtor perechi de ochi. Ce poti face cu o astfel de campanie inteligenta:
- puteți crea rapid și ușor anunțuri online.
- plătiți doar atunci când utilizatorii dau clic pe anunțul dvs.
- atrageți mai mulți clienți pe site sau la înregistrarea dvs. de pe Google Maps.
- este suficientă o activitate minimă de gestionare constantă. Google Ads va difuza automat anunțurile.
- vă puteți adresa clienților atât pe computere, cât și pe dispozitive mobile (cum ar fi telefoane mobile sau tablete).
- examinați eficiența anunțurilor în tabloul de bord.
4. Content Marketing
Este procesul de creare și distribuire de conținut valoros, relevant și consecvent pentru a atrage și a păstra un public clar definit și pentru a conduce acțiunea profitabilă a clienților.
Conținutul este una din cele mai bune strategii de marketing, indiferent cărui public te adresezi: B2B sau B2C. Atunci când generezi conținut de calitate:
- îți ajută brandul să fie mai cunoscut, în mod organic;
- te ajută pe tine să te poziționezi ca expert în domeniu;
- te apropie de pontențialii clienți;
- indirect, duce la creșterea vânzărilor.